Cos cumparaturi (0)

Returnarea produselor

Conditii pentru returnare
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
Clientul se obliga sa notifice United Online Systems SRL intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.
 Clientului care a notificat United Online Systems SRL ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 10 zile lucratoare, in caz contrar, United Online Systems SRL considerand cererea nefondata/invalida si putand refuza returul.
 Conform O.G. 130/2000 art. 10 lit.c. United Online Systems SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie si/sau produse cosmetice si produse casabile. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca un set. Cutiile si ambalajul de protectie sunt considerate ca o parte a produsului.
 
Modalitati de returnare
Returnarea produselor se va face in ambalajul original. Produsul nu trebuie sa prezinte urme de folosire.
 
Rambursarea contravalorii produselor
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in 30 de zile calendaristice de la confirmarea returului. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs. Clientul trebuie sa puna la dispozitie contul IBAN si CNP-ul pentru returnarea sumei solicitate.
 
Inlocuirea produselor
In cazul inlocuirii produsului cu un alt produs, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
In cazul in care Clientul a returnat un produs, iar United Online Systems SRL nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, Clientului i se va oferi contravaloarea produsului in conformitate cu cele de mai sus.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand livrarea unui/unor produs(e) necomandat(ecaz in care cheltuielile de returnare sunt in sarcina United Online Systems SRL.